петак, 9. август 2013.

“Videla sam ih 64 puta”: Stiže dokumentarac o najluđim Directionerima, “Crazy About One Direction”

FFN Payne Liam FF2 RM EXC 062113 51136964 Videla sam ih 64 puta: Stiže dokumentarac o najluđim Directionerima, Crazy About One Direction
Britanski Channel 4 snimio je dokumentarni film o Directionerima, koji se trenutno smatraju apsolutno najfanatičnijim obožavaocima na svetu, a neke od stvari koje se mogu čuti u njemu su zastrašujuće.
FFN Payne Liam FF2 RM EXC 062113 51136947 Videla sam ih 64 puta: Stiže dokumentarac o najluđim Directionerima, Crazy About One Direction
Šou pod nazivom “Crazy About One Direction” bavi se istraživanjem najekstremnijih fanova, od onih koji šalju pretnje smrću preko drugih koje će učiniti baš sve ne bi li ušle u njihove sobe. U trejleru tako možemo videti devojku koja juri momke kroz hotel ali i jednu Directionerku koja poručuje: “Bila sam ispred tvoje sobe dok si spavao, Zayn”, dok druga tvrdi da je momke videla čak 64 puta!
Pogledaj trejler ovde
U dokumentarcu možemo videti Directionerke koje fantaziraju kako su pojedini članovi benda u međusobnoj vezi (Harry i Louis su omiljena tema), kako pričaju da će se ubiti ukoliko ih Harry Styles ne bude pratio na tviteru a jedna od njih ozbiljno poručuje: “Ja pripadam obožavaocima koji bi mogli vas ubiju ako to požele.” Po svemu sudeći, očekuje nas vrlo interesantna emisija, koja će biti emitovana 15. avgusta. Directioneri, prepoznajete li sebe u ovoj priči? Šta li nas očekuje na premijeri “This Is Us”?

Нема коментара:

Постави коментар